.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استانهاي شمالي كشور در رتبه هفدهم صنعتي کشور
معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزارت كشور با بيان اين‌كه استان‌هاي شمالي كشور در رشد صنعتي رتبه هفدهم را در اختيار دارند گفت: افراد حاشيه‌اي و ضد توسعه با مصوبات غير كارشناسي مانع استقرار صنايع كليدي در استان‌هاي شمالي به ويژه پالايشگاه و پتروشيمي مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به

 معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزارت كشور با بيان اين‌كه استان‌هاي شمالي كشور در رشد صنعتي رتبه هفدهم را در اختيار دارند گفت: افراد حاشيه‌اي و ضد توسعه با مصوبات غير كارشناسي مانع استقرار صنايع كليدي در استان‌هاي شمالي به ويژه پالايشگاه و پتروشيمي مي‌شوند.
 
به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، علي محمد شاعري  در اولين نشست هماهنگي مسئولان عالي استان‌هاي شمالي كشور اظهار داشت: از 30 استان كشور 7 استان با ظرفيت‌هاي ساحلي است كه 3 استان آن در شمال كشور است.

وي لزوم همراهي واحدهاي صنعتي و توليدي با ملاحظات زيست محيطي را مهم ارزيابي و خاطر نشان كرد: محيط زيست هم بايد براي استقرار صنايع كليدي مانند پالايشگاه و پتروشيمي در شمال كشور همكاري بيشتري كند.

شاعري حجم درآمد كشورهاي توريستي را از صنعت گردشگري را حدود 400 ميليارد دلار عنوان و افزود: سهم كشورمان از درآمد حاصل از جذب توريست در حال حاضر 15 ميليون دلار است كه نسبت به ميانگين جهاني به صفر نزديك است.

وي با اشاره به تنظيم سند توسعه منطقه‌اي در شمال كشور خاطر نشان كرد: بر اساس اين سند طرح‌هاي كوچك گردشگري متناسب با ظرفيت‌هاي منطقه‌اي در استان‌هاي شمالي عملياتي مي‌شود.

معاون برنامه ريزي وزارت كشور با بيان اين‌كه كشورهاي همسايه استان‌هاي شمالي تشنه محصولات كشاورزي‌اند تصريح كرد: براي برقراري ارتباط اين استان‌ها با كشور هاي همسايه مطالعات فاز اول راه آهن گلستان- مشهد آغاز شده است.

وي ظرفيت استان‌هاي شمالي را در بخش كشاورزي در حال حاضر حدود 17 درصد از توليدات متنوع بخش زراعت و باغباني برشمرد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.283 seconds.